Известие

Collapse
No announcement yet.

156 или 166?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
    Разликите в цените не са чак толкова големи плюс това говориш за голф който не е в класа на 156 пример носач за голф 4 130лв горен носач 156- 110лв долен 180лв по-скъпи са защото са от алумини ,за разхода заводски-
    голф 4 1,6-100кс-5,9/7,6/10,5л
    156 2,0-155кс---6,6/8,5/11,7л
    Макар че голфа е по-малък и с по-малък двигател най голямата разлика с Алфата е около 1 л - мале как съм са прекарал
    Tи сериозно си първия човек който казва, че частите за алфа са евтини и ми даваш там цени на някакви носачи и тн при мисълта, че може и алтернативни да са, а не оригинални. Добре просто върви в един магазин и питай кои части са по-евтини, алфа или VW. И не знам, защо ми правиш сравнение в горенето с голф и 156. Аз казвам, че 156-ата гори много и частите й са скъпи в сравнение с друга марка. Ако нямаш какво смислено да добавиш и да помогнеш на човека с покупката не е нужно да ми даваш обяснение какво си сменял и какво не.

    П.С. Откъде знаеш цените на носачите? Да не си ги сменял случайно и да си пропуснал да отбележиш, мислех че нищо не си бутал?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
      Tи сериозно си първия човек който казва, че частите за алфа са евтини и ми даваш там цени на някакви носачи и тн при мисълта, че може и алтернативни да са, а не оригинални. Добре просто върви в един магазин и питай кои части са по-евтини, алфа или VW. И не знам, защо ми правиш сравнение в горенето с голф и 156. Аз казвам, че 156-ата гори много и частите й са скъпи в сравнение с друга марка. Ако нямаш какво смислено да добавиш и да помогнеш на човека с покупката не е нужно да ми даваш обяснение какво си сменял и какво не.

      П.С. Откъде знаеш цените на носачите? Да не си ги сменял случайно и да си пропуснал да отбележиш, мислех че нищо не си бутал?
      всъщност на голф 4 подръжката е по скъпа в някой отношения

      Comment


      • #18
        156 цата е за хора които искат сравнително нова и евтина кола . 166цата е друг клас по скъпа за подръжка по яко окачване. Ако си се спрял на 2.0 Тс много внимавай с избора щото тука има 3 ,4 случия на гръмнали двигатели .

        ---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:50 ----------

        Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
        всъщност на голф 4 подръжката е по скъпа в някой отношения
        В всички и от твойта килконе
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #19
          В цялата тема има 1-2 смислени отговора, всичко друго е bullshit
          Поредната засрана тема
          Няма ли да ви писне да пишете едни и същи глупости в различни теми?
          sigpic

          Comment


          • #20
            Колегата готов да взеле в секатата: Моля ако се спреш на някакви точно определени експонати да дадеш характеристиките им тук да ги обсъдим.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
              В цялата тема има 1-2 смислени отговора, всичко друго е bullshit
              Поредната засрана тема
              Няма ли да ви писне да пишете едни и същи глупости в различни теми?
              Абсолютно! Както много често се получава в нашият форум.

              Ще си позволя да не трия бисерите, въпреки че трябва, само ще заключа темата. Дано да сте били полезни на питащия колега...

              Comment

              Working...
              X